13/5-2010

2010-05-13, 20:24:06 / Kategori: Allmänt
Igår var det bara en städ dag så inget att snacka om , massamassa reegn med. och jag bytte piercing , testade kläder med. (: men idag idag skak man fan inte snacka om guuuuuuuuuuuuuuuud. Jag och Lullie skulle möta hennes kille och hans kompis igen det var vi alla beredda på , när vi kom dit var hennes kille där (a) men inte hans så kallade kompis , vi ringde runt och runt och runt men han sa att han inte kunde "komma" tiden gick och gick , vi dampa men han kom inte. Jag blev sååå jäääävla sur va han hade sagt att vi ksulle träffas vi båda väntade på denna dagen lullis kille blev lika arg han sa att han bara utnyttjar och sånt. men man börjar ju fan undra.. =/ åååååh, vi satt¨på trappan vid garaget och jag hostade och va arg, han var arg och ville sparka upp det och baaaaaaah. Till slut gick vi ner till honom för att Pierre skulle hämta sin jacka då ångrade han sig så vi gick till vagnen men ne sen skulle vi upp igen då ville han ha den , han tog den av hans kompis föräldrar som kastade ner den .. då hörde han tydligen att dom var hemma men föräldrarnna sa att dom inte var det.. :s vi gick vidare jag skickade massa meddelanden och att han fan skulle ge sig med sina dumheter , men ne då drog vi till stan sen efter en halv timme åkte vi tillbaka hahah :o då ville han inte heller komma bara för att hans fula dumma cepe kompis var med , men jag typ tvinga honom så när han var på balkongen sa dom att DOM HADE SPIONERAT PÅ OSS NÄSTAN HELA TIDEN, NÄR VI VAR I GARAGET VAR DOM DÄR NÄR VI VAR PÅ ETT ANNAT STÄLLE VAR DOM DÄR ... så aaa så gick våran dag till..!!!



 den nya.
 från matchen i måndags. :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?