15/5-2010 , ( Taaake mee aaaway )

2010-05-15, 14:32:33 / Kategori: Allmänt

Jag fattar inte varför jag alltid får frågan om att välja killen eller vännerna , alltså hallåååå??? Måste man göra det? ..:( Jag tänker fan inte välja , jag vill la ha båda eller?:o snälla sluta nu älskling, jag vet att vi inte träffas lika ofta fan men du snackar bara om dina spel och jag är med mina vänner , ingen har sagt att du INTE får VARA med eller?? Eller oj du gillar ju inte dom och jag gillar inte din klass , men man ska fan inte få behöva välja.. :( jag ber dig, kan vi inte träffas imorgon och sluta med detta. Det är bara att börja träffas mer och försöka ha kul, ingen av oss mår bra av detta ändå. Jag kommer aldrig ge upp med det som jag kämpar med , du vet själv vad jag får göra och inte , mer än detta kan jag inte göraa.. :( det betyder fan inte att jag INTE älskar dig för det!!!


 detta va den 11/5-2010




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?