17/5-2010

2010-05-17, 22:38:21 / Kategori: Allmänt
Dagen var bra i skolan tills bamba , då mådde jag illa igen .. jag har bara ätit macka hitills fast jag åt lite nu när jag kom hem. Det var skratta och bus i skolan som alltid. (: efter skolan drog jag till älskling , guuuud vad han ska reta mig med sitt "pluttan" och massa sånt herregud. Jag mådde så illa så fick vara ute lite , när vi låg i sängen gick det upp och ner. Jag ville bara ligga där med honom och kolla på filmen men ne han ska alltid göraa något när jag ligger skönt hahha. ;D senare på kvällen duschade han när jag var där , det har han aldrig innan så waa :O men så höll han på där med jag ville bara gå in och jag vet inte. ;) när han kom tillbaka kom han med cola till oss hehe (: då kommer vi till när jag skulle hem , då började han kalla mig hoora :O jag fattar inte . och frågade hur mycket jag säljer mig själv för :O:O!! så jag kallade honom gaaay :D:D . Man säger ju bara inte så , plus så sa han att det inte kommer vara vi många år till men nehe!!!!!! JAG KOMMER INTE SLÄPPA DIG HAR JAG SAGT MEGA GÅNGER NU!!!! SÅ UPP TILL DIG, jag vet hur det är i ett förhållande , MAN ÄR 2 INTE 1!!! , juste 1ÅR och 5MÅNADER IDAG!! (;



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?