19/5-2010 NU ÄR DET SOMMAR OCH BRÄÄNHET!

2010-05-19, 22:38:43 / Kategori: Allmänt
Aafan nu är jag bräänd tro det eller ej men det kommer bild på det någongång nästa veecka. Ska ju till danmark imorgon och kommer hem på söndag , om jag har tur laddar jag upp alla på måndag redan. (: Skolan var okej , det var så jääävla varmt på morgonen redan 22grader 5 på morgonen waa. :O så efter bamba satt vi ute sen hade vi matte efter det slutade vi då var jag med Ubbiiii vi åkte båt till Lilla Bommen ensamma :D så kul vi hade hahah , det fläkta asssss skööönt där uuuute och vi snackade massa sjääälva det såg jag verkligen fram emot , mycket snack samt skratt. =D Ubbii henne vet man hahahha. När vi satt i hamnen waaa i kooooka sväääär där var det runt 28grader .O jag blev så vaaaaaaaaaarm mådde illa men jag fick lite luft , hällde vatten på mig jag klarar verkligen inte av det :o fan jag som ska till turkiet ;o ..:( men aa där snackade vi massa verkligen massa och sooola , alla solade där .. :D senare gick vi båda på toa sen tog hon ut pengar och bjöd mig på mat fan aaw (: en chips påse med till mig och killen , så söt..! :) när vi hade ätit skulle jag till killen men guuud vilket humör han hade. :O han fick något i munnen och hostade massa då blev han arg på mig och smällde igen dörren :O jag bara shiit!!! sen när han kom tillbaka la han sig bredvid mig men aa sa en del saker.. :( jag ska lööööööösa detta med oss TROOOO MIIIIG!!!! Aja nu är jag hemma har packat det sista (: är fan lika varmt nu på kvällen , min pappas bbror sa 30 , det känns då.. :O , sova snart natti!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?