23/5-2010 dagarna i danmark!

2010-05-23, 21:55:09 / Kategori: Allmänt
Torsdag ; var jag med på fotbollen i skolan som alla har den 20onde, det var massa kul och VAAAAAAARMT. Vi var inte direkt så duktiga men mot slutat var dom bra sa dom när jag var framme på båten till danmark. Fyy vilken tid vi åkte två och var framme åtta :O så vi tittade på film i bilen och åt mat, när vi kom fram gick vi neer till stranden den var okej. :) där var vi inte så länge , när vi kom tillbaka åt vi tacos. ^^ efter det satte alla sig vid soffan och snacka , då tog hennes mamma fram en liten skål med godis och ljus. det var faktiskt mysigt. (A) När vi inte orkade vara vakna mer la vi oss.


Fredag; väkte dom oss vi gick upp, det var varmt och skönt.var vi ute på massa , kollade på jätte fina berg och fick 550 trappor :O waaaaaaaa jag har fortfarande ont i bena men det var så spännande och fint. såg verkligen ut som utomland :OTog en del bilder , när vi kom tillbaka upp fikade vi. (: efter det åkte vi och kollade på något gammalt hus med djur , hahahah jag jagade dom.:$ roliga ju, Innan efterrätten gick jag och Malle till stranden igen och var där ett tag. Jag satte på musik vid vatten , sjöng med och bara tänkte på en del.. :( svårt med allt jag klarar snart inte så det var sköööönt.. :'( när vi kom hem igen var det att äta och ta det lungt.


Lördag; var vi ute på massa , vi åkte och kollade på gammla slott och när vi kom längre ner gifte några sig.:o massa folk och fina par,där var vi ett bra tag. efter fikade vi , jag gillade inte min så mycket men dom andra gjorde det. (A) senare hem och sola igen , samt grilla hamburgare. :) jag och malle somnade i solen hahahah. efter maten cykla vi ner till stranden ett bra tag vi båda gick i med fötterna ett tag och hade musik det kom jätte snälla danskar. :) jag var mycket i solen med , efter ett tag började vi gå lite längre bort och där satt vi och tittade på massa med sand i fingrarna (A) vid åtta tiden stack vi hem då blev det en fett bra film , med chips och dricka. ^^



Söndag ; (idag) gick vi ner till vattnet och sola sen packa och hem , jag vill bara tillbaka nu nu MÅR JAG INTE BRA IGEN FYFFAN VILL FÖRSVINNA!!!!!!!!! :'(



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?