29/5-2010

2010-05-29, 22:26:20 / Kategori: Allmänt
Vilken natt jag la mig ju sex imorse, fyy vad ljust. Men så blir det om man inte vill sluta chatta med dom roliga (a) vi hade kul fan. Vi gick upp två typ hahahha helt borta, sen stressade iväg till stan för att köpa godis sen vidare mot hjällbo. Där mötte vi upp två och stack till hammarkullen , waaaaa vad folk. (: det var massa kul men ååååååååh dom var ivägen vi såg fan inte allt. Vi träffade iallafall folk som vi kände och vi gick runt mycket, vissa skrek haha såg roligt ut. Jag tappade mobilen och grejer fyy Jennie , när vi hade tittat på lite fick jag saker att dricka och så. då gick vi runt mer , jag och Malle dansade hehe (: senare gick vi runt över allt så visade jag där jag hade bott och så, det var med kul. Fint och skönt väder (: jag ville inte åååka ifrån er , FYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!












































KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?