3/5-2010

2010-05-03, 22:06:10 / Kategori: Allmänt
lediga idag då, men jag vaknade flera gånger först åtta sen tio och aa.. jag städade lite sen åkte jag till min kompis mötte henne och drog till hennes kille med henne. dom var inte där vi fick gå runt runt shiiit,dom sa hela tiden att dom var där sen att dom var hos honom sen i stan sen i garaget och blaaaa ...fyyffan vad jobbigt, vi gick runt ochh snacka massa (: till slut kom dom halv sex vi var där halv fyra, sån fliiiiipp fick jag,när dom kom sket jag i dom,senare kom han till henne och jag satte mig ensam.. efter ett tag kom hans kompis som har varit så skuum mot mig jag ville inte krama honom men ville ändå.. =/ jag satte mig ensam mycket sen gick jag iväg, när jag kom tillbaka sa domm ;där är du .:s när jag gick till malle fick hon bööööttta på 1200 :O:O det fick jag skullden pååååååååååå :O:O fyfan vad jag grät fyyyfan, jag visste inte att jag utnyttja :´( jag grät så mycket, DENNAA DAGEN SÖÖÖÖÖÖÖÖG.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?