4/5-2010

2010-05-04, 22:05:44 / Kategori: Allmänt
Viiilken daaag, jag pallade inte få upp så var i skolan ganska sent men jag åkte iallafall.. jag har bara vait sur eller inte så glad, efter skolan hängde jag i stan med några och fick damp på min mobilladdare som är helt paaj snart. så fick kolla i alla affärer , imorgon blir det en NYYYY! (: jag betalade till Malle med så hoppas att vi kan släppa detta då är det bara att se om vi kan dra till turkiet BEEEEEEEEEEEEEEEEEER!! jag vill bort ett tag , vi har ändå tjatat om detta as mycket , så? Marcus har knappt svarat mig sen i söndags då jag träffade honom jag fattar inte detta.. :( jag har redan varit orolig så att det räcker eller, jag är aaas rädd att du ska släppa mig du har skickat 2sms idag :O .. menmen :( innan vi åkte hem åkte vi till lullis kille igen , jag vill inte att dom släpper varandra därför jag åker dit ofta, då träffade jag såklart hans kompis igen som tittade på mig. Jag tror att vi inte är lika arga på varandra nu men jag är inte helt glad på dig än, du sa att du skulle dricka igen men NEEEEEEEEEEEEEJ!! , du och Pierre ska sluta med det , han ska lyssna på vad Lullie har att säga och hon på honom, dom kan ju vara hur söta som helst.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?