7/5-2010

2010-05-07, 18:45:24 / Kategori: Allmänt
Idag åkte vii till en annan skola med klassen och skulle äta 3rätters. Det var fan inte gott som jag visste jag gillade bara efterrätten hahahah :D men vi hade trevligt alla snackade i mitt bord men folk klagade med hahah , dom tvingade mig fan att äta RÄKOR som jag HATAR fyfffan började ulka :o när vi slutade så åkte jag och Lullie till stan för att möta Malle. då drog vi till blåvittaffären för att fixa biljett som vi FIIIIICK!!!! :D BLÅVITT vs GAAAAIIIIIIIIIIIIIIIS , nu jäääävlar!!! :D sen köpte vi lite där , bara nyckelarmband och en till sak. är hon åkte var jag med Lullie , hängde med henne hem hennes mamma var rolig. Till sist åkte vi till stan igen hon skulle hem och jag till Malle (a) På bussen var pappa med hhhhahaa guuuud, men nu är jag här och vi ska titta på malles dans snart.
















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?