Låter som en Tupp?? aa..

2010-05-10, 23:45:17 / Kategori: Allmänt
Fyyfan min hals säger jag ´bara , så mycket som vi stötade vårat lag så är jag hes hes hes och har ont ont ont , och ja det är mitt fel det vet jag men jag har ooont också.. jag har varit kok varm på pannan hela dagen och haft ont men ÄNGLARNA finns man för oavsett vad.. sen till annat, jag vet att jag ska lyssna på mitt hjärta och på det jag vill men snälla jag får för mycket tankar i mitt huvud , det är inte mindre svårt för mig som för andra eller?? Alla har svårt någongång .. Jag blir bara galen på allt .. Man vet inte vad man ska göra med allt nopp, ta en dag i taget?? Men det har jag gjort varje dag eller försökt.. =/ alltsååå ÅÅÅÅÅH, jag ska inte skryta men jag kan inte snacka med alla i min familj som man ska kunna , det är därför det blir svårare för mig ... jag får vända mig till vänner istället som jag inte alltid heller vill berätta allt för så aaa det blir mycket jag håller inne..:( menmen så är livet!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?