vad ska man göra?

2010-05-06, 22:18:14 / Kategori: Allmänt
Vad ska man göra när en säger att han gillar en och visar sina känslor men sen efter ett tag då han inte orkar hör att jag har Marcus? =/ om han nu älskar mig och är min kompis så ska han la kunna höra det och ändå finnas för mig eller? eller tänker jag fel? jag menar vi har funnits för varandra i typ 6månader och okej vi har bråkat då och då , jag kanske har startat ibland och du ibland faktiskt.. Jag har märkt att vi båda alltid hittar något att bråka om, jag HATAR det. Som nu , du bråkar som satan med mig du säger ens inte vad jag har gjort  , så inte konstigt att jag mår dåligt när jag alltid kan ha kul med dig när jag tar med Lullie till Pierre , jag vill ju såklart att dom ska kunna umgås nu när dom har 2månader liksom. Ingen av oss skulle sabba det , ni har bara blivit så kalla mot oss eller mot mig sen kan du inte säga vad jag har gjort mer än att " din pappa säger att tjejer kommer efter jobb och skolan" men waa du har ingen skola kvar , jobb hm .. du jobbar men inte fast ställd. VI ÄR KOMPISAR , inget mer . du har verkligen varit som en bror för mig sen så händer detta , du har tagit bort min bilddagbok , min msn , och snart mitt nummer :O du ska bara veta vad detta sårar efter att du sa att du ALLTID finns för mig.. javisst eller hur, nu tycker jag att du ska säga förlåt framför mig om jag ens kan kolla på dig efter alla ord , efter att du sa att jag är FUL!! :O jag har inte sagt att jag är "snygg" direkt nene , det är du som säger ; jag är snygg fan varje dag ju jäääla skiiit, HAHAHH! så kom inte med något , aja om du nu vill släppa mig så visst jag pallar inte kämpa för att ha kvar en "bror" när jag inte kommer någonstans.. :( tack för alla "falska" ord :( jag som trodde att vi skulle ha kul i sommar som vanliga vänner men nene , pierre kommer la släppa lullie med dåjääävlar. vi som inte har gjort något hallå, =/ jaja får se imorgon hur du är mot mig!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?