8/11-2010

2010-11-08, 23:59:46 / Kategori: Allmänt
När jag skulle till skolan mådde jag illa igen, jag visste inte om jag skulle stanna hemma eller inte .. usch min mage och vad trött man kan vara ha? jag halv sov i skolan , när vi hade bild ville jag verkligen vara med men nae jag var så trött. :odet var kul att se alla igen, att få så många kramar (:Så på ett sätt är det nog bra att vara ifrån varandra ett tag . (a) vi hade verkligen kul på bilden iallfall , alla skrattade och målade för fullt. ^^ efter skolan drog jag , virre , malle & ubii till stan . kollade på böcker, kläder och så. vi hade kul , vi bestämde att vi ska shoppa tillsammans nästa vecka och gå på jul lisse och äta , ååååååh vad mys snacka om att man LÄNGTAR!!! =D vi har snackat massa om det och snart kommer den dagen wiiiiiiiiie (: som på fredag ska jag och malle sova hos ellie , på kvällen ska vi med massa folk och ha myskväll (: iallafall, efter stan åkte vi alla hem och målade hahahha , jag somnade fan 1timme igen :o det var fan skönt kan jag lova, sen har jag bara degat , hoppas inte att jag är lika trött imorgon , nejtack jag&malle ska till ellie då och ha mys :)







 MIN VIRRIIS!! <33

 en tröttis..



Fyy vilken slappdag , men det är nog alltid skönt :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?