SJUK SJUK MERA SJUK!

2010-10-15, 23:55:23 / Kategori: Allmänt
Aafyfan vad sjuk jag är igen vad är detta? :o förkyld som fan , rinner tårar , är vaaarm som fan usch äckligt och har huvudvärk har tagit 5treo jag bryr mig inte om jag "knarkar" i mig för mycket för så som jag mår nu .. Tur att Ellie& lul kom förut , aja på dagiset på rasten hade jag massa samtal shit sen målade jag lite när jag väntade på att dom små skulle vakna. Jag tog en och en , bytte blöja och så . sen skulle jag ut lite och gick in igen innan mellanmålet, vi tog det lungt det sista. Efter det åkte jag till stan för att möta Malle lite , det var längesen, och vidare till hjällbo där var lull. vi gick runt lite FYYFAn vad kallt. mattes syster kom en stund :) fick vänta 1timme och 30min på honom när jag är såhär sjuk sjukt ju ... :ofick 5min med honom sen stack han för att hans kompis var där ..... så jag sket i dom, va med ellie , lull och hans syster vi hade kul även om jag grät. det var för jääävla kallt drog till stan för att käka , jääävlar vad vi skrattade i mc shiiiiit. Ellie kallade lull för Bulle då sa ja knulle, och när vi betalade var det en fett söööt kille hahahah så söööööt han va han bara log jag skrattade som fan och sa sööööt. Hjälp vad vi skratta, det rann tårar samtidigt är inte så glad längre .. men dom fixar det , när vi var klara såg jag MATTE dääääääääär shiiiiiiiiiiit jag skrek och sprang ifrån ... han och dom andra stirrade ut oss jag skulle till honom då frågade han lite , JONAS kom jag droooooooooog .... HATARDEEET!!!!!! fyyyfan vad varm min panna är .....























är kärlek ens något att ha? ska man ha en kille för att behöva få kärlek? det räcker la med att ha ett syskon eller en nära vän? jag vet inte vad jag ska tro om detta iallafall , händer för mycket om dagarna så ...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?