18/9-2010 FREDAGSMYYYS!!!

2010-09-18, 00:30:21 / Kategori: Allmänt
nu är vi hemma :) ojoj vilken dag. skolan var okej men när vi åkte till stan stressastressa jag som inte ska det . :( jag köpte allt sen drog vi till hjällbo med ubii :) tillbaka till stan för att äta med några.:) ahhah vi hade kul, emme kom. drog till majorna och hade massa mys, spel och spel hahah sen jagade vi alla. vi hade hela stället för oss SJÄÄÄÄÄÄLVA.=D fan vad kul, jag bytte om till pyjamas då hämtade vi chips och så =D vi dansa och sprang runt, ellie var galen som vanligt shit. på mc fan vad pinsamt men denna dagen var bra. :) jag kollade när dom andra spelade Wii :) man ser på bilderna sen vad vi har gjort. juste vi satt på golvet och bara skratta hahha.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?