21/9-2010

2010-09-21, 22:23:34 / Kategori: Allmänt
Skolan var sådär ... jag gick ut på rasten tills vi skulle åka, alla undrade var jag var men ville vara ensam då. =/ när vi slutade drog vi till stan, jag och lull fixade det jag ville ha men jag tvekade som vanligt . sen tog jag det när Lull sa att jag passade bra i det yeeah, efter mötte vi hennes mamma så fixade dom sina saker. vi åkte till madde efter och åt lite macka , fick dricka av henne. :) där satt vi med ganska många ett tag , när dom skulle spela fyyyyy vad kallt det var. vi satt där och kolla brrrrrr, lull berättade lite tråkiga saker jag är glad att jag fick veta, stackars. :( jag finns alltid här, jag är glad att du berättar precis allt till mig ALLT. :o vi har aldrig varit såhär tajta som nu, ALDRIG.:o och att du säger allt till mig är ett tecken, vi ljuger aldrig vi snackar alltid sanning och vi har alltid lika kul. :) jag mår inte så bra nu alla vet det du med du är så söt att du blir så arg och säger " nej nu räcker det fan jävla skit, du har aldrig varit såhär sjuk vi har alltid haft kul snart tar jag dig till sjukhuset" uuuusch jag blir rädd av tanken gumman fy. :( HATAR det. när jag hade lektion snackade jag om dig med din lärare och alle, vi tre sa att du har förändrats som fan det senaste, jag finns alltid för dig och har hjälpt dig dom säger att man märker det. =D innan var du mer negativ men inte lika nu för mig wiiiie =D<3










W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Tack vännen :) hoppas det är bra med dig . kram



2010-09-22, 19:57:14 URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?