22/9-2010 måååååååååår illaillla....

2010-09-22, 22:00:20 / Kategori: Allmänt
skolan gick ganska fort idag, hade ont som vanligt...... =/ då vi slutade åkte jag och lull till mc och skulle snacka massa i all tid vi hade. aa men såklart var en som jag kände där, ääh vi snackade om massa ändå. det är alltid lika kul och känns skönt men jag får ändå tanken av att må illa faaaaaaan vad jag hatar det... jag mådde bra när vi kom dit sen efter all folk och massa tjat så kände jag en klump i magen jag FATTAR INTE.. jag har aldrig mått såhär, alla säger det jag säger det till alla varje dag " vad fan är detta jag har aldrig mått såhär" då får jag som svar ; nej det har du inte, nu ska det sluta.. :( ingen vet vad det är fyyyyyyy... så fick jag veta att jag kanske ska träffa släkten på lördag men nej jag kan inte vara bland alla 35st när jag har såhär :o kan inte åka buss så mycket :o plus ska vara hos malle och lull kanske, er vill jag inte dissa dessutom jag hade tänk ha en lung helg.. fan ska jag göra? mina kusiner kommer ju :( den lilla sööööta och emil herregud, jossan med ååååååååååååh:P nej hahah min skitunge <3, aja nu har jag mycket att tänka på igen ... :( när jag kom hem hade pappa städat mitt rum lite :O:O















 sen kom denna filur hahha <333 , godnatt..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?