28/9-2010

2010-09-28, 23:00:52 / Kategori: Allmänt
Dagen har varit rolig som fan, vi hade idrottsdag. Först skulle vi hoppa och bli varma fyyyfan vad kallt säger jag uusch även om jag hade mössa. mackan kom och höll på att reta upp mig flera gånger, när vi väl börja fega jag ur en del sen var jag med. och så kom han igen, när vi hade gjort vårat gick vi och kolla på hans klass då kollade han på oss sen och skrattade fan,då ville jag inte vara med. så fort han sprang så var jag med hhha, jäävlar vad min klass skrattade åt mig. jag sprang fram sen stoppade jag , på sån längdhopp för jag kunde inte sa jag men andra gången sprang jag ocg bara gjorde ett steg shiit vad dom klappade händerna , läraren kramade mig och skratta. jag gjorde så många gånger, min mössa blåste av sen låg jag på mattan och skratta. det var fan kul , efter kollade jag på mackan och så skulle vi kasta kuuuuula BUUUUUU! jag var inte med inte lull,malle eller ellie heller =D snackade mer med mackan men ååååh vad han höll på , till slut var det mat då tog han min mössa så fick jag ont på mitt öra och skulle jaga honom waaa. :o han sa att jag inte åt när jag gjorde det :o fan kallt ju, vissa sprang lite innan vi sluta. tyvärr åkte vi med han och hans klass hahha, satte oss på mc med massamassa godis då menar jag MASSA godis. :O:O ellie är galen det kändes som om vi tog hela affären. :) vi var la där 2timmar och åkte till hjällbo där gick vi verkligen runt på PROMENAD , ubiii var så rolig ubii med hahha , jag och lull kunde inte sluta skratta , alla behövde gå på toa efter. men uuuusch vad kallt där med, fyyyfy. innan vi åkte hem satt vi på ett skönt ställe och åt mat eller aa godis mest höhö, ubii tog alllt :O nej juste shiiit vi åkte båt 2gånger hahahahh vad dom höll på. waa det var längesen, ubiii spelade spel, ellie tog bilder på sig själv hahahah lull åt lite och jag skratta åt dom. det var varmt och skönt där , men aa bilder kommer imorgon!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?