8/9-2010 , kom hem nu!

2010-09-08, 21:40:07 / Kategori: Allmänt
Skolan var bra bättre än vad jag trodde, när jag kom dit mådde jag illa och hade det i halsen bläää... men efter att jag satt där med alla när dom snackade om skåne så mådde jag bättre. :) var där till tre!!! :O sen åkte jag och Lull, jag tog hål vid fem wiiiiiiiiiiiiie (: efter det åkte jag hem och åt sen ut för att möta min barnvän (: så mycket snack vi hade, hahahah båda dissade våra mobiler så när jag kom nu hade jag många!!! :O aja ska faan sooooova mår illa igen för jag åååt :S




så sööööta.






















denna tjejen gick på promenad med nyss, vi snackade om massa. shiiit det var längesen jag fattar inte att jag ens har varit såhär.. kul att vi kunde snacka. jag har älskat dig sen vi föddes du vet det samma med dig. vi borde inte bråkat såhär tjejen , jag gick hem till dig på kvällen och skiit. du gav mig bh haaha och vi snackade om allt mellan himmel&jord. det kändes alltid lika bra efter och du gick alltid hem med mig så jag kom in. <3 sen kom jag till dig vissa torsdagar , jag tog med chips och du hämtade dricka. jag glömmer aldrig när du lagade mat till oss och duka så sött allvar, där satt vi med 1timme snacka om våra dagar.:) efter gick vi in på ditt rum du satte på våra lugna låtar vi snacka om gammalt&nytt. (: vi hade alltid mys med varandra, du gav alltid mig din mobil för att jag skulle få lyssna vi skrattade alltid.^^



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?