BIIIIO!!!! =D

2010-09-18, 23:23:03 / Kategori: Allmänt
Vi drog till stan ett tag men jag klarade inte all folk så vi åkte snabbt till hjällbo. våran kompis kom inte =/ träffade matte lite, vattenkrig igen :o efter det drog vi till bergakungen för att möta madde, haha köpte godis och skit. satte oss  , fixade platserna och allt efter ett tag skickade mackan att han var där :O:O eller han skrev " titta upp" då kollade jag och malle upp i taket HAHHAHAh och sa att ingen var där sen såg vi en vinka FAN VAD PINSAMT!! jäääävlar , jag fick typ panik senare såg man hans syster och pappa :O ännu pinsamare :o den var rolig höhöh, ; I rymden finns inga känslor. så sjuuuk , madde skratta och vi med men bra att hon hade kul . :)när den var slut snackade mackan lite med mig , vi väntade med madde ute faan vad KALLLT!!! det blåååser massa, hon bara skratta med oss . =D sen visade hon en sak i mobilen men tog den så nääära så jag såg inte, dom skrattade verkligen åt mig då haha. :$ en bra kvälll ändå :)













FIIILM med flickorna nu :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?