16/4-11

2011-04-16, 23:50:10 / Kategori: Allmänt
idag sov jag läänge ;d åkte till stan mötte lull och fick lite mat sen kom malle då fick jag medicin haha ;D vi hittade Jonna & Johanna ;D dom åkte vi med , jag åkte med Jojjo hem och malle och lull med Jonna hem :) vi 2 åt lite snackade lite skit och jag kramade hennes mamma lite hon är grym har med hål itungan hahah ;d hon va rolig kan jag säga Jojjo hade mysigt rum litet och mysigt , vi kanske ska träffas på torsdag bara vi 2 eller något , vara hos henne sitta och snacka :) efter vi hade ätit satt vi och snackade massa om folk sen mötte vi upp dom andra åkte buss till olofstorg eller något gick till en fritidsgård hahah killarna var roliga såklart så skulle malle ragga hahah ^^ påvägen till stan var det 2fulla killar med oss , han rapparen Lillmatte hahaha hans bror va på mig helatiden men vi hade roligt kan jag säga , vi alla 6började sjunga" när är vi framma *KLAPPAKLAPP^* när är vi framme ,vi måste PISSA *KLAPPAKLAPP* ahhaha alla kollade på oss men vi hade bara roligt på kvällen med folk :D:d i stan sa vi hejdå , alla gick till bussen ocha busa ;D när jag kom hit såg jag becka och sandra med kim, vi snackade också sen stack jag hem :)














JUste vi alla sprang på toa när vi kom till ´centralen haha alla kolla på oss ;D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?