28/4-11

2011-04-28, 23:51:10 / Kategori: Allmänt

Ojsan inte skrivit förlåt .... min vecka nu :)



Lördag,söndag & måndag sov vi hos malle ju jag skrev lite om det så på Måndag vaknade vi åt lite och fick stressa för att hinna till matchen .. :o jag åkte hem bytte om lämnade allt och möte dom i stan vi sprang dit träffade massa och satt i solen fyyyfan vad vaaarmt fyyyfan . .:o det tog typ 1timme , när vi väl började hoppa sa jag till lull att stå mellan några då sa hon" jag mår inte bra" och började gråta ... fyyfan vad rädd jag blev fyfan jag skrek jag gapa alla gapa på henne för att gå ut inte vara bland alla då blir det varmt men hon lyssna ej ... så till slut hjälpte jag henne jag sa till alla vakter att passa henne , när jag kom med vatten var hon vit hon skaka jag ba ; SHIIIIT... hon gick på toa kom tillbaka sa att hon behövde ligga på bordet vi sa lägg dig ner , precis då SPYDDE hon ner bordet och skit .... :O^ÅÅÅÅÅÅÅÅH jag sprang med all vatten till min kompis som med sprang fyyyyfan .... stackars jag visste inte , hon skulle ju sagt till innan att hon inte tål solen så :O vakterna snackade med mig mest frågade vad som hände och om vi hade ätit nej vi alla 3 åt 2mackor för malles mamma =/ hade  inte druckit så aa , jag och malle klarade oss :) hon snackade med alla om detta , ringde boendet och ringde ambulans .. vi gick in igen och hejade så vi vann med 2-0 :D:D efter matchen gick vi med ett gäng jag var svin hungrig , så vi stannade lite sen ringde lull och sa allt som hade hänt när hon kom hem , shiiit vilken dag för henne medans vi var ute ..

 snygg :)




 snälla killar :)






Tisdag ; fick jag min andra tandställning fyyyyyfan vad ont så jag åkte hem , vilade i 2timmar sen träffade älskling jag behövde det (A) vi myste snackade om framtiden , att i sommar ska vi hura en villa vid VATTNET :D och att jag ska med han på hans stundent !!!! :D:D sen i stan var becka då fick jag mat av gumman och snackade om hennes dag sen fick jag ont igen på tänderna åkte hem då .. :(








Onsdag :var jag med hemma , jag var så aaagro så jag stannade hemma ... sen ville ubii träffa mig men kom inte , jag stack vi mathias och jessi hahha han var så jobbig men fick en kram ... mmmh .. satt i solen lite sen stack han , då väntade jag på lull hon kom lite senare (a) :) då busade vi med alla i hjällbo , jag ville stanna men ändå inte , man känner sig inte hemma där . jag busade med jessi lite tills hennes mamma stack då kramade hon mig ville ha mina saker jag ba waaa ... :P









Idag , jag åkte till skolan kom till lunch då sa alla heej igen och fick kramar ;D vi hann inte ta rast jag hann inte ha lektion för jag hade samtal med en lärare , det gick då fan inte braa ,... :o jag ska ha mer samtal om min framtid och varför jag inte kommer ofta eller vad som händer med mig .. :o jag ba VAAAA , efter åkte jag och ubii till stan satt där ett tag sen gick runt och åkte till hjälle igen satt i soolen vi dog nästan i värmen .. :O runt 4 kom jessie till oss , kramade mig igen och busa (: vi tig lite bilder  , sola , busa , skratta & gick runt :) jag blev så hungrig fick en macka hos henne när bara thomas var hemma hahha ubi skrattade åt honom som fan , jag var så rädd hahah :$ jag fick massa nytt vatten , mathias kom och hällde på mig och sa slyna .... jag fick sån damp sparkade honom , drog i honom och skrek på honom .. mm .. sa dra din bööög och massa , han stannade kvar .. efter åkte jag till becka:)







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?