4/4-11

2011-04-04, 23:57:15 / Kategori: Allmänt
Dagen började med trötthet sen skrattade vi lite i bamba men där VÄNDE allt NER!!!! jag fick ett fult jääävla sms som gjorde mig GRÅTFÄRDIG!!!! Ubii såg på mig att jag blev skit tååårögd jag började skaka och mitt hjärta dunka dunk som fan .... fyyyfan vad rädd jag blev , vi sprang till malle och lull berättade allt jag började faktiskt skratta när malle skrek då jag sa allt hon blir så arg så man skrattar .. vi gick ut för att jag skulle få luft och mötta virris hon blev arg , ringde sin kille sen på lektionen pussade hon mig på kinden och sa " puss gumman jag finns du kan komma till oss jag ska slååååå den idioten" då blev jag glad , jag är så glad att jag har dig min buse <3 jag satt helt tyst när lärarna tjata på mig blev jag arg sen satt jag bara där och la mig på bäänken ... :'( jobbade ingenting , fick bara tårar men jag visade det inte ... :'( JAG KOMMER DÖÖÖÖÖDA dig!!!!! :'( så fort vi slutade åkte malle och lull till hennes mamma sen fixade dom biljetter till matchen med mig ... faaan vad folk vi hoppade vi sjung vi tappade rösten vi skratta och gapa ;D hahhaha detta va då kul , vi ska på flera (A) lull hade roligt med oss det är bra .. SÅ FÖRLORADE VI mot örebrooo .. påvägen hem ringde jag för att skälla ut MATTE jag HATAR dig mer än du fattar!!!!!!!!! hur fan kan du göra en sån sak???? jag sa till dig nu , om du håller på åker vi till dig imorgon .... jag , UBAH , LULL , MALLE och VIRRE!!!!!!! du ska få se på saker jag skiter i dig jag HATAR dig DITT JÄÄÄÄVLA AAAAAAAS!!! du kan dööööööööö du kan suuuupa vemfan bryr siiiiig HANNDIKAPP!!!!!!!!!!!:@:@







 hahaha!




På matchen!
















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?