8/6-11

2011-06-08, 23:49:18 / Kategori: Allmänt
Skolan idag ... jag har inte gjort så mycket när jag kom dit städade vi massa sen åt vi och var med några .. efter rasten skulle det bli film men vissa ville inte vi ville måla det blev istället att jag satt och snackade med ANNA igen .... min bäääästa lärare , jag har snackat om massa min familj , killen , och aa det som kommer hända .. hon sa att det går uppåt för oss :) vi drack te och bara tjööööta tills vi sluta , efter skolan åkte vi till hjällbo ett tag det var bra i början men seeeeeeeeeeeeeeeen när vi satt med mathias syster så kom han och tog min dricka ..:S så skratta han åt allt igen , han är så knass. jag blev rädd var fan inte bredd , så ville han ha pengar igen ,tog på mig .. innan vi åkte fick vi skäll av dom för vi var i svalen ooch hjälpte en ...:S såååååååååå sjuk familj fan .. jag kliade i mitt ÖÖÖGA nu är jag röd somfan ,det kliar ... gör ont , vill bara klia mer ju!!!:(





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?