5/5-11

2011-05-05, 23:47:57 / Kategori: Allmänt
När jag kom till skolan hade vi träning för våran fotbollstunering om 2veckor :) jag takla många hahah gick på en som heter madde hon skrattade mest sen ubii och lull hahah dom sprang jag på så gjorde 2mål ;D efter åkte vi till bamba fyyyfan vad äckligt ... sen var jag så seeeg innan dansen och sur =/ vi dansade inte kollade massa på nätet bara sen duschade jag då stog ubii med mig där inne tills jag var klar hahha :) ahahha hon ska klippa mitt hår imorgon hahah :D vi köpte chips i stan efter det åkte vi till hjällbo då kom matte sen kom jessi (: när hon åkte med sina föräldrar var jag med matte lite , jääävla idiot igen!!!!! man kan inte lita på dig du går upp och ner , trivs du med ditt jääävla liv eller??? hoppas du inte kommer någonstans med det!!!:@ när hon kom tillbaka fick vi låna deras tooa snacka om sköööööönt ... :$ hahah hennes mamma är så rolig , hon sa " haha jag kan fatta men det finns buskar annars fast i detta vädret som kommer komma snö i juni" jag ba GEEE MIIIG INTE DÅLIGA VIBBAR!! då skratta hon :) sen snackade alla vi om skolan och så , det var så intressant och kul att vara där ^^ matte kom såklart upp och bara skratta .... NÖÖRD!! jessi tog med godis ut haha , nu har jag lagt ner saker och hittat kläder tills imorgon!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?