15/10-11

2011-10-15, 02:35:22 / Kategori: Allmänt
Nu är man hemma hos malle igen . (A) vi visste inte direkt vad man skullle göra när vi kom hit med datan och väskan så vi åkte till stan. gick till hamnen satt där och snackade om turkiet (a) och massa om sommaren fan vad man saknar den..:( när vi kom tillbaka hiit la jag in dom fina bilderna från hamnen med alla fina ljus och sen åt vi. precis när jag loggade in på msn skulle killen bråka igen .. jag blir såååå jäävla galen snacka om att man inte kommer orka snart mer.. fan heller att jjag gör och jag tar inte emot alla smällar mer nu jag ger tillbaka nu .. (A) nu efter alla dessa månader så står jag på mig.. det ska jag bara ha ett + för det vet jag . mina vänner säger det till mig , vi nästan skrattar för jag kan kasta ut såå kaxiga ord utan att jag vet var dom kommer ifrån ibland det är nog för jag kommer någon dag att ge upp.. det märks.. efter vissa ord som han sa så brydde jag mig inte mer när jag skrev jag har haft så svårt med det ockkså att svara hela tiden eller att skicka hela tiden , kolla mobilen hela tiiden , tjata på honom och allt..  allt detta har varit svårt för mig men nu går det soom på en dans .. =/ det kan jag inte fatta.. =/ ska föörhållande vara såhär? jag vet att 2månader är MYCKEt att vi inte har träffats på det , det beror på saker med..



så hur ska det nu bli??? :(




NU kommer en bild innan vi drog till stan!










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?