15/12-2012

2012-12-15, 07:09:00 / Kategori: Allmänt

Detta urSööta collage fick jag av gummsan när jag mådde såhär dåligt det var ju bara för sööött , asså ååh att du sitter i bilen mot arlanda & lyfter om 1timme i detta snökaos till fett varma chile ( Fusk) så jag vill bara säga ännu en gång ga en riktigt trevlig resa gumman så många år som du har väntat på detta och tillochmed sparat upp pengar till det så du förtjärnar det ju mer än något annat , jag tycker bara att 1Månad kommer ta tid jag kommer inte kunna vända mig till dig nu och få öppna armar mot mig :-( glöm inte att jag älskar dig så jag kommer vänta på att få fånga upp dig med mina armar den dagen du kommer hem , att få sitta och höra allt du har att säga med leende på läpparna & bara få sitta i Timmar igen ♥ du är verklige min bästa flicka allt som vi har Gått igenom IHOP så ja utan dig finns inget mig du fåe mig oftast på bättre humör när jag bara vill försvinna & gråter jag så gråter du ännu mer jag vet ingen annan som känner/gör så med mig s å man märker hur vårat vänskapsband är gumman kommer du ihåg vi sa " bästa blodsvänner" för snart 5årssen & även fast vi har tjafsat soooomfan , gråtit , skrattat , slåtts , bråkat igen & hatat i vissa perioder så har vi aldrigaldrigaldrig släppt varann såååå jag är mer än lycklig (a du är inte bara min bästavän du är min syster & prinsessa också det är verkligen så för så fort vi är med varann så sätts allt ihop våra kroppar och själar man blir helt enkelt heeeeel ♥ så som du hatar när jag mår dåligt så hatar jag då du når dåligt det är som att samma folk sätter en kniv i min rygg också det gör precis lika ont på mig för du är min andra hALVA , jag kan ju säga sårar någon dig en gång till så brakar helvetet löööst sådetså ♥ JAG ÄLSKAAAR DIG GRYYMT MYCKET ! ♥ ♥ ♥  

Fan jag som VILLE TA FÖrSTA BÄSTA BUSSen nu vid 07:40 NU TILL DIG OCH SÄGA ETT SISTA HEJDÅ MED MINA KRAMAR & GE EN PUSS MEN JAG TAR EMOT DIG NÄR DU KOMMR HEM ISTÄLLET , det kommer bli underbart! ♥ ♥  

 


M O A

¨Fint kollage!

SV: Aw, tack söta du! Adda mig gärna igen på facebook för har min gamla nu men heter samma sak - Moa Ahlgren Brynolfsson :) Kram

Svar: tackar :) nu har jag addat dig igen , kram (:
Jennie



2012-12-15, 12:17:01 URL: http://moaahlgren.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?