5/12-2012

2012-12-05, 23:56:16 / Kategori: Allmänt
då har man vart och hälsat på alla miniiTomtar i våran gamla skola såhär på Julfika 3 veckor innan jul hihi ^^ det var kul att få kraamatack av alla jag va inklämd mellan alla haha & en av mina lärare sa " hallå darling" hihi bara för sött fan, så visade alla vad dom har gjort i glas och så stog jag och alle med alla och bara käkade massa peppakakor som vanligt hihi . Jag och ubiii skojade med varann som alltid varje gång jag ser henne så ska jag alltid hoppa på henne det gjorde jag idag med & hon bara skrattade min lilla apa HAHA :-D  man har verkligen mycket att prata om och bara få vara med dom som alltid skrattar åt mig hur barnslig och töntig jag än är , ni som bara accepterar mig för den jag är liksom . så nu tar man lite bilder med er& bara busar runt som gamla tider. :-)  jag älskar er mina tjejer  :-)
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?