9/12-2012

2012-12-09, 07:17:45 / Kategori: Allmänt
efter att jag och Elii fick stressa till stan för att MÖTTA upp mitt ex Jonas med hans kompis Yoshii så tog vi tydligen hundra år på oss hahah dom bombade sönder oss med sms och va helt galna , sen när vi väl mötte upp dom i hemköp och skulle handla mat tilllsammans så var det mer som att vi lekte runt där hahah vi sprang mot folk med vagnen och jag ramlade över saker hahah så PINSAMT!! :$ men a då vi hade betalat allt åkte vi hem till eli med killarna där gjorde vi bara snabb nuddlar med köttbullar och sås , det var la sådär hehe ^^ så busade killarna med oss jao vi alla var trötta somfan så man sa mest i soffan och bara busa men jag märkte att jonas och eli fick as bra kontakt haha dom kikkla varann , brotta varann och skulle kaxa mot varann medans jag och yoshii ba ; oki hahah detta va ju roligt ;D båda killarna kramade mig jag ba niice (typ) det var det vi hann göra hos eli busa med dom och snacka om lite saker sen runt 21:00 åkte dom hem till borås igen , så efter att vi hade haft våran tid med grabbar BORÅÅÅSARNA HAHA för en chill kväll , med massa massa tjöööt efter några månader ifrån er så stack vi nu viiiidare hit till PC änna... :-D man har redan fått pussar av fett söt kille och nu ingår daaaaaaaans , SKÅÅÅÅLFAAN! ! :-D
 
 HAHA!!
 
 
Sen när vi kom till Pc så blev det fan SHOOTTA FAAN ;) jääävlar vad jag och ELI ägde DANSGOLVET HAHAh så fort vi hörde en låt så hoppade vi fram och bara dansa alla kollade ju på oss men vi SKET la i det;D jag bara älskar när man kan vara SIG SJÄÄÄÄLV !!! :D så nu är man hemkommen & klockan är 07:16a att byta kläder och somna till en film nu jaao
 

Emma

fin blogg! kolla gärna in min :)

Svar: tack (: ok visst ^^
Jennie



2012-12-09, 21:19:00 URL: http://www.nattstad.se/emmaknutsson

sarah - Tävla om en tandblekning på min blogg

Hej!
Just nu har jag en grym tävling där du kan vinna en tandbleknings tandkräm, var med vettja! :)

http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin?&page=2



2012-12-10, 12:55:07 URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?