Tisdag - onsdag!

2012-12-20, 14:11:26 / Kategori: Allmänt
I tisdags hade jag tänkt att dra till stan för att julhandla men nä precis då så stog det i både facebook, texttv,nyheter m.mm att det var KAOS här i Göteborg jag trodde ju inte mina ögon när jag såg allt det som hade hänt.. först kom det en bild med att det var massa sexbilder uppe på den nya sidan Instagram och att det var personer som var inblande där alla såg det på tv alla samlades där det handlade om alltså vid Plusgymnasiet , alla slog alla , det var 20poliser , 500ungdomar sen blev gänget bara större och större för att hitta den det handlade om så dom var där utanför i timmar , kastade stenar på folk , slogs med alla , skapade mer gäng och mer bråk & kastade glasflaskor . det var rena kaoset tills kvällen allt blev jag vet inte vad. men man kan läsa om det här ; http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15948322.ab det mesta står där (a
 
 
Onsdag ; åkte jag till stan vid 16:00 för att möta upp ubah & virre för att julhandla men virre var den som mötte upp mig där med massa MASSA kramar (: då gick vi till Cubus direkt för att hon skulle få välja julklapp så när vi ändå var där så smsade ubii att hon kom till oss istället så vi slapp leta upp henne :) då kramades vi alla 3 haha så mys , så fick virr välja av henne också under tiden smsade jag med marcus och först så skojade jag om att han skulle " komma" men han sa visst så han kom efter 30min :o jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra haha men tjejerna sa att dom kunde vänta på mig ifall det var så , efter att vi var klara med virre så gick vi vidare så vi åkte upp till Albreksguld där fick jag välja en julklapp till mig (: jag valde ett smyckskrinn till mig som jag behövde tacktack uubii (: precis när hon hade betalat mitt så kom mackan så vi gick ut och försökte prata men det blev inte så mycket prat vi gick in igen och sprang runt tillsammans för att jag skulle hitta en julklapp för både tjej&kille , vi hittade fan ingen och klockan ticka och ticka .. ubii och virre smsade att dom skulle passa plats på ett cafe till mig också , men vi gick och pratade lite om hans nya tjej hur dom är mot varann och hur dom hittade varann. helt plötsligt började han prata om OSS då sa jag " skärp dig nu mackan" det var liksom inte läge att snacka om oss tycker ju jag då (aaa) men sen så kan jag inte säga vad han får säga eller inte säga så jag lyssnade bara på honom och sa ; ah aah okej då vet jag .. haha  , sen från ingenstans så sa han att det var för svårt att se mig såhär att han inte klarade det så han stack ifrån mig :o jag fattade ingenting jag fick flipp jag smsade tjejerna att dom skulle komma till mig så det gjorde dom och vi alla 3 letade uupp honom precis då skickade han ett Mms till mig från bron där han va!!! vi stack dit, så såg vi honom på andra sidan och jag sprang över vägen för att fånga upp honom det var inte LÄTT kan jag säga .. jag drog och drog och drog i honom det hjälpte inte han försökte kämpa emot somfan så jag ryckte till ännu hårdare och sa " sluuuta kämpa emot för i helvete jag känner det och jag ser att det kommer tårar lägg av nu" ... ja då grät han som jag sa , han lutade sitt huvud mot mig och jag sa bara; schhh det är lungt. ,skriver mer sen



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?