vi 4 börja komma NÄRMRE (:

2012-12-06, 06:23:32 / Kategori: Allmänt
Haha asså tjejer ni är ju bara för goa eller , vi 3 +  Camilla är dom som ALLTID ska flumma, ska tolka alla saker fel , vi är dom som snackar först & tänker sen då får man bara ett SKRATTANFALL, dom ska vara skolan/andras clowner haha liksom vi skiter i hur folk tolkar oss vi är bara OSS det är det som är så bra :) jag kommer aldrig aldrig vilja förlora er , svär på allt för att förlora nära vänner är som att tappa halva sitt liv ..Right? eftersom att mina vänner är min FAMILJ (a) ni vet vad jag menar med detta så det kommer alltid vara så sen så skiter jag i om folk skulle säga " men va man tar alltid familjen före sina vänner" aah SURE säger jag då på det.. ;)
 
 
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?