VI VI VI 3!!

2012-12-30, 05:46:17 / Kategori: Allmänt
Ni är det bästa som någonsin hänt mig , ni är dom finaste på denna jord och jag menar det mina flickor ! :) utan er är som människor utan luft omöjligt att leva utan , ni finns alltid här för mig och jag kommer finnas här både dag och natt jag lovar . Ni är dom 2 bästa människorna som existerar , ni har gjort mitt liv till något bra ibland tvivlar jag på mig själv som ni vet men ni får mig på andra tankar :) , alla har vi en mening i livet och min mening är tyvärr ingen kille men min mening är ni NI har hjälpt mig med allt som jag har gått genom , Vänner är änglar som lyfter dina fötter när dina egna vingar har glömt bort hur man flyger glöm inte det tjejer :)
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?