1/11-2012!!!

2012-11-01, 23:40:27 / Kategori: Allmänt
Igår ; var jag med  min underbara gummsan Jossan , vi satt och pratade så timmarna bara rullar iväg men sånt är bara så underbart :-)♥ just idag fick jag chansen att träffa dig ensam att få kunna prata ut och bara se hur vi kan vara mot varann :) det var första gången som jag va hemma hos dig haha shiiit vad stort ni bor och fint , det var så jävla mysigt hus att man blev lite sotis.. :o och att få träffa din mamma igen va bara kul hon vet precis vad man menar och vad man säger så med er 2 va det så lätt att prata med. Jag är glad att jag har en sån go tjej som dig en som liksom försöker hjälpa på alla sätt när du själv behöver få stöttning av mig hihi♥  att bara få se dig skratta så att bara få dela denna glädjen med dig det finns inget bättre hjärtat :-) jag blir så glad i din närhet ,...& att vi planerar saker tillsammans som vi ska göra ihop för att komma nämre varann är såå bra♥ så tack , tack för den goa middagen haha & tacka din mamma också för allt hon sa till mig man känner sig hemma här ska ni veta :-) ääääntligen har vi kunnat prata såhär ensamma nu vet vi att vi trivs med varann hjärtat . :-)
 
 fyyfan för min tandställning UUUSCH!!
 
 
& idag ; så har jag varit hemma det kändes bra för en gångs skull att få vila ut och bara få tänka ut lite sådär ensam , jag har väldigt mycket att tänka på jag orkar inte med vissa saker LÄNGRE.. jag pallar inte ta mer smällar det räcker för i helvete... och att min pappa är den enda som  jag har kvar det gör det värre..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?