23/11-2012

2012-11-23, 23:55:27 / Kategori: Allmänt
idag var jag och kollade på ett dagis som jag kanske ska börja jobba på det var ganska ok och han läraren som jag fick träffa va fan rolig haha ^^ sen vid 16:50 mötte jag upp alle vid tåget för att inhandla allt som vi ska ha imorgon för våran tjejkväll tillsammans :) herregud vad vi stressade runt som galningar hahah shit , först stack vi in i SYSTEMET såklart där var det mega folk så man bara dampa loss och man var sååååå varm så vi han ta 10Cider, 1 vodka, 1flaska rött vin och en Dooleysmuuums, resten ska alla ta med som vill ha eget :D sen gick vi vidare för att käka kinamat ja då tog vi av oss allt som gick och bara satte oss för att käka liksom + så fortsatte vi att planera in allt hur vi skulle kunna bära alla påsar och hur vi ska kunna göra allt så bra som möjligt imorgon efter det gick vi ner till hemköp för att köpa allt annat till att blanda en frukt drink och till att äta massa smått o gott samt godis chips kex med ost och såntdär gottit (: vi gick runt där och klaga på att våra påsar va tunga haha för det var dom somfan :o allt dethär som vi har handlat väger som tusan , vi tog sån vagn inne i hemköp för att slippa bära allt sen var jag nära på att dra med den hem haha :$  när vi var i kassan och hade lagt ner allt så sa jag till alle att påsen var nära på att spricka men hon ba nä hahaha sen hände det ^^ så jag bad om en ny , till slut åkte vi hem och jag fick nyss min SKÖNA varma dusch puuh det var så skönt ;D nu hoppas jag bara att man somnar gott och att våran kväll blir lyckad för vi har KÖPT allt för våra pengar!
 
 allt detta har vi köpt tillsammans puf :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?