27/12-2012

2012-11-27, 23:59:55 / Kategori: Allmänt
Först har jag och pappa haft en liten pappsendag tillsmamans igen :-) vi åkte tillsammans till Frölunda vid 16:15 där vi mötte upp pappas bror :) vi satt och tjötade somfan haha han bara babbla så man inte kunde få prata själv ju men aah så är det ibland ^^ vid 18:40 gick vi därför för att kolla mat tillsammans så idag har jag varit med pappa i några timmar , efter det så fånga jag nu upp min älskade mooster med hennes man får att käka gott på en resturang i Mölndal och ta ett glas rom med cola :-)  jag kan inte förklara med ord hur underbara stunder jag alltid får med er , det är bara att prata och prata och prata tills inget säger stopp men det är då jag oftast glömmer av tiden hehe :) Vi har alltid lika trevligt jag trivs som bäst med er och är jämt lugn i eran närhet :-) är glad att ha hittat dig igen min goa moster.<3 du är ALLT!!
 
 
 HÄR ÄR NI MINA GOOINGAR!! <333



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?