30/11-2012

2012-11-30, 23:59:00 / Kategori: Allmänt
idag har jag träffat min älskade Carrobarro (: vi har aldrig träffats ensamma utan andra med jag har aldrig hunnit vara med dig ensam, vi har aldrig hunnit snacka så häääääääär mycket som vi gjorde haha man märkte verkligen att ingen av oss kunde vara tysta för din mun gick i ETT haha söta flicka :) vi hann äta kinamat där satt vi 1timme sen gick vi runt hela stan för att hitta en liten väska till dig hahha men det hittade vi ej så vi bara gick runt runt för att BABBLA så mycket som gick & så testade du söta kläder och där passade vi på att ta bilder .) , vi babblade ju mer än vad vi kollade på kläder ändå gick vi runt haha så kan det va ibland (a) Men jag är bara glad att denna dagen kom att vi fick våran TID TILLSAMMANS såhär , äntligen fick jag dig för MIG FÖR EN KVÄLL :) du är ju bara så söt , du sprider sååååå mycket glädje av dig du är sååå glad helatiden och du är så vuuuxen i sättet så att det inte är sant :o det är nog därför du är så lätt att prata med :) jag hoppas hoppas att vi kommer få super duper bra kontakt och att vi träffas allt mer tillsammans :)
 
 
 
 
 

Roxana ★♪♫♡►♠♛✉

Kortfilm ute på bloggen nu, hur skulle DU göra? :)

Fin blogg! ^^

Kram
Roxana

Svar: okej jag kollar strax hehe ^^ tackar, kram.
Jennie



2012-12-02, 17:47:34 URL: http://roxipenaa.blogg.se/

michelle W -

kika in på min blogg



2012-12-02, 19:53:57 URL: http://michellewagenborg.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?