2/12-2012

2012-10-02, 05:43:00 / Kategori: Allmänt
INu tar vi helgen här igen då hehe :)
 
Fredag ; åkte jag hem till malle ganska sent vi visste inte hur dagen skulle se ut så jag laddade mobilen , käkade lite och så sen fick vi veta att vi skulle till PC med ett gäng ;) så vi satte igång att byta om och fixa oss. Sprang till 19 , mötte upp alle , jonte ,isac och robin stack till PC va där kanske 1timme sen kom MASSA!!! ;D vi fattade typ ingenting hahah vi var så många och alla tog short efter short muuuuums (: vi dansade mest drack och tjötade och jag vet inte hur många shotar vi tog hahah , efter etttag fick vi ett bord men alla fick inte plats så man fick sitta i knät på varann haha & jag fick massa ragg en kille kom och sa : jag måste bara säga att du är SÖT!! =/  malle och jonte var nog dom som var fullas malle va ju den som satt med isac och hångla hahha vi andra tog tusen bilder kändes det som , alla skulle pussa alla alla gav kärlek till alla kan man fan säga denna natt hihi :D så mycket pussande har det inte varit innan , vi alla pussade ROBIN hahaha ;) jag lärde känna nya människor alltid lika kul sen fick jag äntligen träffa robinskompis Cchallä :) hon är skit go tjej haha började pussa oss redan första kvällen (: så helt plötsligt va vi , jag , alle&malle , robin&Cchallä,Jonte&isac,Micaela&niclas lidman,freddy och någon mer haha jag kunde inte hålla reda på alla alla va på olika ställen , jag alle och malle dansade lite då och då ^^ Jag tror att vi hade roligast när vi alla shota vi skrek och bara skåla asså denna natten kommer vi verkligen att minnas vi hade så roooligt att man inte ville avsluta!! :( precis innan dom stängde så kom några kompisar till Jonte dom va skit trevliga också en av dom va så FULL att han ville att jag skulle hålla i honom hahah jag ba ; men vad heter du då? :) så prata vi om jobb och hur gammla vi var ,han va intressant fan Thailändare :D varje gång han ramla över mig skratta vi och så kramade han mig helatiden hahahah knass ;D dom hängde med oss till MC där var det kaos hah han lekte med maten och allt , kramade mig i kön också ^^ Påvägen hhem tog vi med oss alle hem , vi gick heeeeeeeeeeeem ååh fast det var ganska kul och när vi va hemma vid 05;12 så ville ne killkompis komma så jag och malle fick hämta han haha då va inte malle så glad men innan detta så ville hon träffa han :S när vi kom hem igen öppnade alle så tände vi ljus tog fram vodka och satt med han ett bra tag , prata om livet och framtiden sen kom vi in på Barnstiden som va lite känslig men mysigt hade vi , malle sura bara =/ han som var med oss är mattes bror hahah så jag blev chockad när han kikkla mig tog på mig och kramade om mig , han satt mig i hans knä jag ba ok :p Och jag fick såklart ont i magen så jag satte mig på govlet då fråga han vad jag gjorde där nere hahha  , så stäckte han ut armarna mot mig :)  klockan bara ticka och ticka vi snacka och snacka ;) malle somnade till sen sura och aah det var såååå jobbigt jag fattar inte varför =/ efter ett tag körde dom malles dansspel så kollade jag och han på hehe , men vid 09:10 va alla sååååå trötta så malle skickade hem han HAHAH!! :O jag och alle va tvugna att hänga med han till bussen , då fick jag med massa kramar när vi kom tillbaka borsade jag ooch alle tänderna medans malle kolla på haah^^ jag sov i samma säng som alle , vi pratade en stund sen somnade man :)
 
igår hade jag en seegdag kan jag säga man bara hörde regnet utanför då ville jag bara ligga kvar i sängen kan jag säga , jag somnade 10:30!!! :O och vaknade 17:00 hahaha :o jag vaknade sjuk sooomfan är aas förkyld nu tack vare alle och malle mina SNOORUNGAR ;) men iallfall jag fick panik skulle åka direkt till stan utan att ha något i magen där mötte Linnea och nina upp mig såklart fick det bli Mc sen vidare mot matchen Blåvitt - Bk häcken ^^ Den var såååååå seg jag fattade inte , vi var ens inte många i klacken typ inga sjöng och så öste det ner med regn , när den äckliga laget fick 1-0.... blev man piss off sen 2:a halvlek fick vi 1-1 HIH!! så vi slutade Oavgjort som alltid =/ efter macthen stack vi alla hem jag orkade ingenting när jag är såhär förkyld :( strax måste jag försöka sova & senare ska jag träffa alle och emelie :)

Michaela

Tack söta du :) Snäll du är!! Vi får ses snart!

Svar: så lite så (: ja det tycker jag med <3
Jennie



2012-10-07, 21:28:05 URL: http://miichaelawisen.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?