27/9-2012

2012-09-27, 01:39:04 / Kategori: Allmänt
Igår var det sån dag som jag inte ville upp , jag hörde regnet utanför så låg kvar ett tag i min säng sen vid 16:00 hörde jag pappa i köket igen då lagade han mat haha ibland är han knäpp ^^ så medans han gjorde det så tog jag på mig nya kläder och tänkte dra till stan precis då sa han till mig att han hade köpt 2par nya skor till mig som jag behövde men asså det var inte min smak!! :o så jag vet inte hur jag ska göra , liksom hel röda och hel gröna? What! aja jag tog med mig dom åkte till stan för att byta färg på dom men nehe då gick inte det , jag ba ; jaha då får jag ha på mig dessa och skämmas då ^^ Pappa har ändå inte gett mig sånt sen jag var 11år hahah xD När jag kom tillbaka hem så sa jag att det inte gick att byta , snacka om att han FLINA så elakt hahah som om han typ visste inte men ändå skickade han iväg mig i regnet....
 
 
 
& Idag ;  så fick jag veta att jag ska börja jobba nästa tors-fred sen alla torsdagar&fredagar ska jag börja att jobba med , längre fram blir det hela veckor snacka om att jag blev glad. :D äntligen har jag fått jobb nu börjar mitt liv bygga på sig med lite saker iallafall , det jag måste göra nu är ju att ändra mina tider på att sova hahah hur ska det gå? hm.. =/ tur att det bara är 2dagar i veckan nu då hahah ^^ jag vilade några timmar på dagen också sen åkte jag tillbaka till stan vid 16:00 för att få prata ut med marcus det gick la sådär , vi sa inte så mycket som vanligt bara mest om vad som har hänt det senaste och så kollade vi andra skor till mig sen fikade vi. det har regnat hela dagen idag med så man visste inte vad man skull göra ^^

Michaela

Haha, Men nu är jag igång igen. Så nu kan du vara glad! Haha :) Hur mår du??

Svar: Hihi , är skit sjuk fyfan annars rullar det :( själv?
Jennie



2012-09-27, 11:47:48 URL: http://miichaelawisen.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?