Bästavän (:<3

2012-09-03, 03:44:35 / Kategori: Allmänt

Du är verkligen den jag litar mest på, och du finns alltid för mig, finns ingen som du, du är verkligen speciell min ängel . du är verkligen precis som jag, trivs så jävla bra med dig du är min andra halva, min bästa vän och min  syster det finns verkligen ingen i denna värld som någonsin kommer kunna förstöra våran vänskap, vi två håller ihop genom allting !
jag värdesätter dig i första hand jämnt, du betyder sjukt mycket för mig fina du ! ♥
kommer ALDRIG lämna din sida älskling, du kommer alltid ha mig kvar !
du är min finaste ägodel jag älskar dig otroligt mycket.
du och jag mot allt och alla ♥



A ll y s a n d r a 's

Svar: Danskläder, mjuka byxor, mjuk linne, sport-bh, skor, uppsatt hår, handduk, lite sånt! Alltså ombyte nästan varje dag i hela veckan.. lite småjobbigt! :o

Svar: men jag menar var finns såna vita byxor som du har?:P
Jennie



2012-09-03, 22:27:50 URL: http://allysandra.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?