25jan & 26 jan!! ;D

2013-01-26, 17:13:00 / Kategori: Allmänt
Ja igår den (25e) fyllde lilla Eli 21år så när jag vaknade ringde jag henne direkt för att gratta och kolla när jag skulle dra men hon var ens inte hemma så jag började städa lite sen visste jag inte om jag skulle förbi en killkompis eller inte , klockan bara gick så till slut kom vi fram till att jag skulle åka till henne så jag drog hemmifrån 17:20 när jag precis kom på 11an mot henne så ringde hon mig när jag gick upp till henne. direkt när jag kom satte jag i laddaren, tog fram lite Vodka och så började vi fixa oss för UTGÅNG ;) runt 21.30 ringde vi TAXi hahah så den åkte vi med till brunns där ifrån gick vi till BERSÅ men dom hade inte öppnat så vi tog en till taxi upp till P.C GRATIS där var lilla jontii,robin och 2 andra vänner hahah så när vi kom in va vakten as schysst han kramade mig och gav oss 2gratis shotar fan :o den killen gillar jag haha, först satt vi med killarna en stund och så skulle vi bara på toa för att fixa oss sen när vi kom tillbaka så fanns det inte plats kvar .:o någon av dom hade raggat upp tjejer men jag brydde mig inte jag sa till Eli att vi skulle hitta egna platser , vi stog ett tag på dansgolvet med drinkarna helt plötsligt från ingenstans så kom det 4a 08or som vi ens inte visste!!! :o vi bara började snacka med dom så klagade dom på våran dialekt ja då kom ju såklart jag emellan där hahah så jag började hacka på dom sen kom eli där så sa dom att dom inte hör vad jag säger.. idioter, jag sa att jag inte hörde vad dom sa och att dom är för dryga för oss ;) sen sa eli ; aa men vi Göteborgare stressar inte runt som ni gör . då skrattade dom så sa en av dom ; och vi går inte på alla folk i vagnarna som ni gör. HAHHA helt SYKADE ;D till slut var dom våra " vänner" en av dom som jag kallade min Arab han va as rolig och så men kan kunde inte slappnad av , han andra ( erik ) han babbla för mycket så mitt öra sprack HAHAH , den tredje bara stog och kolla & den fjärde va osocial utan sprit HAHAH roliga grabbar! ^^ men iallafall vi stog där och diggade låtarna , köpte drink på drink medans den lilla Araben inte kunde slappna av han bara ville gå helatiden jag sa NÄÄ ni ska stanna eller du ska stanna iallfall.. men då sa han ; bara en stund jag bjuder på shots.. det roliga var att vi skålade då även om vi alla klagade på varann hahah KAAOS ;D dom tjötade så mycket om att dra så till slut drog vi med dom, så vi drog mot bryggeriet och när vi kom till kön så blev allt helt cp asså...vi var ju 6st så jag ville göra att alla skulle få plats men nä då kollade den dumma vakten på mig sen sa ; tjejen du är för full du går ur kön... jag var då fan inte full så vi kom inte in medans dom idioterna kom in!!!! medans jag och Eli stog där hörde jag någon ropa ; Men JENNIE .. jag såg ingen sen kollade jag åt sidan och där var min gamla killkompis ( SAADDE) HAHAHA snacka om att jag skrattade och gömde mig.. medans han bara ; hallå Jennie det är jag sadde HAHHA , jag bara ; mmh jag vet fyyfan vad PINSAMT ( kom inte hit bara..) men det gjorde han ju ,han berättade att han inte heller fick komma in och han va lika arg som mig vi kallade dom massa sen kramade han mig och snackade om vi när vi sågs för första gången 08 :o bra minne för att vara full så detta var bara våran 2a gång haha :o från ingenstans kom han mot mig gjorde någon rolig blick så att jag började skratta somfan haha det såg så roligt ut. vi stog där och snackade lite sen hör jag någon banka så kollar jag in mot bryggan så ser jag min KUSIN DÄR! :o du som sa till mig att du inte skulle festa så mycket ha ;o hahah , jag sa till henne att vi inte kom in då sa hon till våran bögvän (bex) så sa han att han skulle fixa detta och det gjorde han!!!! så GULDVÄRLD ,när vi stog i kön igen så sa den vakten ; har du nyktrat till nu. så kunde ju vi inte hålla oss för skrattfan och efter det HOPPADE jag in jag kramade kusse och retade sönder dom 08orna ...:D vi PARTADE loss, dansade ASEN AV OSS ;) men där är det alltid så mycket folk alla ragg man får och skit ibland är det jobbigt faktiskt. jag sa nej till ganska många så kom min kusin till mig i baren och sa ; asså varför får du alla och jag ingen? hahaha så SÖT! <3 efter skulle vi precis gå in på dansgolvet men då är det en kille som tar i mig viskar i mitt öra att min kille hade kommit in för han tog av sig sin JACKA HAHAH då menade han ju Sadde ,fasen vad jag skrattade och jag fattade inte hur asså är dom vakterna blinda eller? men det var väl bara bra för honom hah. vi fortsatte dansa så kom erik till mig och kramade mig efter skulle jag köpa en till drink då var det 3tjejer som sa att dom gillade min BLÅVITT TATTO men såklart hallo elle :D sen när jag satte mig vid ett bord så sa en annan kille usch till den och jag sa usch till han ^^ vi gick väldigt mycket fram och tillbaka för min lilla kusin ville leta efter sina vänner och så så vi gick mot toaletterna då sa 2 andra tjejer också att den va riktigt nice så är alltid roligt att höra :) när vi skulle ner igen på dansgolvet så såg jag 08orna igen hahah så lilla araben tog tag i mig och dansade bakom mig hihi, man blir ju bara såååå varm bland alla folk så det var bara dax att gå ut för att ta luft och det konstiga var vi alla stog där från ingenstans så ramlade min kusins kompis på asfalten sen tog vi upp han då ramlade han igen och vi tog upp sen ramlade han igen så han blödde massa :o vi fattade ingenting han sa att han inte va full ens =// så vakterna kom med papper o vatten , vi tog in han i värmen med för att ta bort det sista. & så skrek ELI LEEEEET`S PARTY!!!! vi fortsatte tills 03 då dom stängde ;D där efter var det bara att tagga NATTKÄK vi alla gick ditåt och jag tappade bort sadde :( haha. jag tog sen 04:17 tåget hem så då ringde eli mig påvägen det var bara bra gillar inte att gå den mörka backen här ensam,precis när jag skulle upp här så såg jag att en flicka pratade med någon men jag visste inte med vem så jag sa ; va? då frågade hon " ursäkta kan vi ta sällskap" ? då sa jag självklart så vi gick tillsammans hela vägen hem, hon va lite väl full sa helatiden" åååh vad kallt, kallt, så kallt, var är mina cigg, åååh" medans jag bara skrattade . jag var tvungen att hålla i henne hon gick helt knass och när vi var på parkeringen till henne så sa hoon ; tack du är guuldvärld som hjälpte mig du är allt min rädare :) ahah det tyckte jag var så sött så jag gick hem med ett leende (a)
 
 här var innan TAXIN ;D
 
 21åringen ;)
 & en lite fullare tjej hahah ^^



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?