Min kväll igår :)

2013-01-07, 06:17:23 / Kategori: Allmänt
Först så hann jag inte skriva innan jag skulle åka för jag vaknade runt 14:15 då kollade jag om jag hade fått svar från dom som jag skulle träffa men det var sisådär så jag log kvar i sängen och vilade mer tills alla sa hur det skulle bli så vid 16:00 så skickade alla att dom skulle komma på våran Chillkväll hos Lidman innan mina Goingar ska till skolan idag haha LALALA :) det var bara att hoppa upp , kasta i sig mackor, smsa malle att skynda sig , byta om och fixa mig sen skyndade jag mig till bussen och där var malle redan ^^ vi tog bussen mot Frölunda och skulle av vid radiomotet men vi missade den hållplatsen och åkte en längre HAHAHHA så vi fick gå tillbaka och vi hade bara 10min på oss men vi hann fan ;O när vi kom dit så var det 7min kvar så jaao , vi satte på musik sålänge för att dansa lite medans vi vänta och där ifrån bytte till Rosa express där Billy mötte upp oss :) vi 3 gick fort hem till lidman och hans kusin då såg vi att det bara var vi där som VANLIGT så det var bara för oss alla att smsa jossan och sandra och se vart dom va , då var dom inte klara vid 17:10 då vi sa att alla skulle ses.. så vi vänta och vänta , då sa lidmans kusin att han och billy skulle hämta dom men jag och malle ville inte stanna kvar ensamma ändå så var det vi som var dom som STANNA igen!!! klockan vara tickade vi väntao vänta.. sen tog mina pengar slut i mobilen och jag ville ha mat så vi bad lidman ringa sin kusin och fråga om han bara kunde hämta oss och köra oss mot toget och det kunde han men när vi satt i bilen tills han skulle komma så RULLADE vi iväg HAHHAAH det var så roligt :) så han lämnade billy med tjejerna så åkte jag han & malle för att köpa mat och lite annat , det gick fort tycker jag då men när vi kom tillbaka så fick vi veta att tjejerna också ÅÅT! så vi fick väääänta 25min till men hans kusin åkte direkt till dom dom var framme hos oss 18:40 ;o det var lite sådär i början , vi satt med mobilerna och försökte fixa musik överallt som inte gick sen sprang vissa upp och ner och billy gick ner för att spela biljard då gjorde jossan också det så vi andra var där uppe. jag och malle satte på olika låtar och dansade våra flum danser som alltid det var ju bara så BORING ;D efter ett tag kom Jossan upp till oss då försökte vi få lite bilder på oss och jag ville ha med sandra men hon ville inte idag..:( så det blev bara på mig malle och jossan,& medans vi tog bilder där UPPE och dansa så var killarna där nere och körde biljard ;D jag glömde av killarna när jag väl skulle kolla dom så var dom påklädda jag bara WHAAT , då sa dom att lidmans kusin skulle hemåt och vi andra visste inte vad vi skulle göra vi som hade på massa musik och käkade chips nä då skulle man hem helt plötsligt.. :( det var babbel som vilka som skulle få bilskjuts igen och inte , då hörde vi att det var billy och tjejerna igen då flippade jag ut så jag kom emellan och sa " varför fan är det alltid jag och MALLE som ska behöva åka buss ha"!!! då blev det tyst en stund men sen sa jossan att hon skulle be hennes föräldrar köra dom 2 , så Billy drog med mig och malle mot bussen med honom det gick bara så fort så var vi på bussen menmen ^^ malle tog min Ipod där medans jag och billy pratade litelite med varann :) våran kväll slutade 00:30 (:
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?