Nu kör vi min HELG! :)

2013-01-06, 06:54:26 / Kategori: Allmänt
Fredag ; så hade jag ställt mobilen på 14:40 för det var dax för våran BILJARDKVÄll & att jag skulle hinna med allt innan jag skulle åka , jag log kvar en stund ändå efter ett tag gick jag upp fixade mig ganska fort och smsade med Malle för henne skulle jag möta upp påvägen. jag hade sagt till henne att jag skulle hinnna träffa hennes kille som var här men han hann preeecis åka med tåget innan jag kom in till stan FAN OCKSÅ!! när jag kom till stan så stack vi först till SYSTEMET för att köpa med lite gott , sen till Mc för att köpa med det och till slut så fick vi stressa oss på lilla Jonte men jag skulle hem till billy fort för att försöka övertala han att åka med oss så jag lämnade av malle hos JONTE hahahah så BÄST VAR DET!! ;d så när vi var på 5an hem till dom dom bpr ju ändå grannar så smsade jag båda att komma ner men först så säger billy  " ring på :)" och sen säger jonte samma sak HAHAH jag skrattade lite åt det men jag bad dom komma ner , såklart var jonte den som öppnade för oss så åkte malle och han med mig upp till billy för jag vågade inte ringa på själv men precis när vi kom in i hissen så skrev billy " nej kom ensam" HAH , han öppnade åt oss ändå så hälsade dom på varann sen gick dom över till jonte och då gick jag in till billy gick mot han och sa ; asså billy din lilla skiiiiiiit!!! ;D hahah då kramade han bara mig och satte på en film , fyyfan vad jag tjata om att han skulle med och att jag är sååå sur på han men han gjorde så att jag började skratta som vanligt...:( jag försökte visa min sura mun och svara lite argt men inget funka hahah och när han drog i mig så drog jag bort mig samtidigt som både Malle och jonte smsade mig somfan och tiderna för våran buss hem till lidman med lite folk , vid 18.15 kom dom tillbaka och hämtade mig då skyndade vi oss ner till vagnen mot hissingen för att ta Rosa express, ^^
 
 
FORTSÄTTNING FÖLJER

A ll y s a n d r a

svar: åh tack :D



2013-01-06, 16:23:47 URL: http://allysandra.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?