Om NATTBION! :)

2013-01-19, 05:42:20 / Kategori: Allmänt
Först åkte jag och mötte upp emme i stan där vi kollade efter gymskor till mig och jag har ÄNTLIGEN hittat dom så snart hoppas jag att dom är mina fan innan dom tar slut.. sen stack vi till Citykebaben där jag skulle käka och det var ju lika gott som vanligt , hon hade köpt så mycket till sig själv som hon skulle visa mig åååhherregud vad du tjata om din jäääävla IPODMINI hahaha!!!! jag vet att du har den jag såg att du hade den men vad du prata om den vart vi än gick jag fick små flipp på dig haahha ;D där satt vi etttag efter det gick vi till Bergakungen för att boka men det slutsålt och FULLT med folk så vi hade bara rena turen att en som jobbade där bokade in oss på Biopalatset istället så vi åkte dit :) så den vi bestämde oss för va ; MAMMAS PÖÖJKAR FAAN klockan 21:30 men emme hade så jävla bråttom in så när vi satte oss retade jag tillbaka och prata somfan sen när den väl började sa jag ; ooh kolla filmen börjar , kolla filmen börjar NUUUUU HAHAH :D !!! hahah den var ganska bra men rolig ^^ och det var trevligt att jag och emme gick tillsammans igen efter så lång tid :) påvägen hem var det SSVIIINKALLT mygad och jag skulle tagga oss på Fb så jag retade upp dig somfan hahahahah så roligt var det hihi så skulle du så klart dansa runt och säga ; är du klar nu är du klar nu ,MIN IPOOODMIIIINIIIII!!!!!!!!! :p
men jag måste säga att vi hade lika roligt igen fan.
 
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?