Varit med BÄSTAVÄN/frugan!! :D <33

2013-01-13, 05:04:49 / Kategori: Allmänt
vetdu hur underbart det var att få vara den som möter upp dig när du är hemkommen från Chile , att få se dig mamma&pappa + brossan där i rulltrappan och ni alla kramade om mig som alltid förr? men det som mest va så gulligt var att du bara åkte upp där med värsta leendet och bråkade med din väska för att komma fram till mig sen hoppade vi på varann hahahah :D jag var ju så nära på att gå på rulltrappan men då hade jag rullat fel haha , och när vi bara gick och gick för att äntligen få prata igen så kunde jag inte vara gladare :) det var så kallt bara så du tog min HAND igen min älskade gumma du gjorde min kväll jag var så glad helatiden och ännu gladare när du titta så på mig igen och bara log (: du är verkligen min SKATT som jag har funnit och idag kändes allt som nytt! <33
 
 
 
 
Kolla detta ur finaste halsbandet fick jag av min underbaring som du ska sätta på på mig nästa gång vi ses :), den ska jag ha på mig var jag än är så att jag har med mig dig hihi det är ju bara för fint eller vad tycker ni andra? ^^ det är jätte fint gumman och det är så roligt att det är köpt i Chile och att det har en betyddelse därifrån så det var en bra present , tack åter igen för den :) Om jag bara kunde , skulle jag ge dig hela världen för någon som dig hittar man inte varje dag , min ängel&älskling , min själsfrände&bästavän älskade fruugan! :*
Det finns ingenting jag inte skulle göra för dig,jag älskar dig.<3333
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?