Snart läggdags.

2009-12-05, 23:33:21 / Kategori: Allmänt
Massa massa musik har det blivit och lite knass med killen igen. :( men nu har vi båda sagt att vi ska berätta för varandra om vi gör några misstag som om viär otrogna . det har vi inte snackat om innan så öppet då har han bara blivit arg. =/ nu säger han ens igenting på msn , bara att han vill ha sina föräldras stöd om vi ska förlova oss.;O jag kommer inte bry mig om vad min familj säger .. dom kan dra. Jag skrev i hans bilddagbok med ja , men snart ska man sova.



såhär ; 

Ojoj nu var det längesen som ma skrev till dig igen , förlåt. Men vi har inte haft det bästa precis, men ändå är jag glad över att vi kan snacka istället för att stänga av varandra helt. :) Jag vet egentligen inte varför vi bråkar som vi gör , du gav mig inte svaret till det. :( tack ändå för att du hängde med oss idag så att vi kunde hm snacka som vi inte gjorde hahha. Det kändes bra när vi satt så med varandra som vi gjorde vid bordet. Och när vi pussades , man såg att dom tyckte att vi var söta. Vi säger ju också att vi passar bra tillsammans som alla andra säger. nu får vi ta och sluta med bråken , vi har kärlek ocksåå men nu ska det helst bara vara det. visst? vi tillhör varandra.   / Jennie






Linn

ställ en fråga i frågestunden på min blogg är du super söt! <3

http://bbaraalinn.blogg.se/2009/december/fragestund.html#comment



2009-12-06, 13:35:58 URL: http://bbaraalinn.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?