7/2-2013

2013-02-07, 23:28:03 / Kategori: Allmänt
Min dag har varit ganska seg, jag fick gå upp först vid 12:15 för att dra på ett möte efter det åkte jag hem igen och skulle "vila" innan jag och Malle skulle dra & gymma men aa vila det gick ju bra.. jag somnade på riktigt och vaknade vid 17:15 istället HAHAH :o så det var bara att hoppa upp , byta om till träningskläderna , packa allt sen åka in till stan för att möta upp Malle ;D men påvägen till tåget så mötte man upp sitt gammla gammla "ex" som inte var planerat , så såklart såg jag ett av tågen och sprang ner och hörde han säga " men ååh nu ska du springa igen , FEGIS " då flippade jag ur lite som alltid hahah + jag hann inte med tåget bara för det faan!!! :p det var bara att vänta på nästa så kom han ner till mig och frågade hur man mår, vart man skulle, vad man har gjort det senaste och blablaaa ^^ jag hade bara underhållande lilla Putte hihi ;) så vi åkte samma tåg mot stan också och jag fick alla dom dära blinkarna mot mig som alltid , antingen BITChblicken eller raggarstilen haha alltid så med dig ;D sen sa vi bara hejdå och så skyndade jag och malle oss till gymmet för jag sa ; nu ska vi röra på våra små rövar och gymma hårtpass :D och det gjorde vi fan vi pushade varann , tog mage roompa mage ROOOOOOMPAAA !  ;)) det var en underbar känsla att köra på så och att vi var så snabba , nu är man hemkommen det är baara att TAGGA nästa gymkväll.
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?