6/11-09 ,detta var fredag-söndag

2009-11-06, 16:59:19 / Kategori: Allmänt
Oooh herregud jag har inte skrivit på fett länge här nu? :O Det är för att först var vi på 2halloweenfester , den första var rolig i början sen var det segt i slutet. Men vi lekte någon lek den var ganska kul , sen satt dom flesta och snackade,vissa kastade godis. :P mot slutet så sov jag,malle och en som heter mickan över hos bruden som hade den. Runt halv tolv satte vi oss och snackade massa minnen när man var liten , så vi la oss runt halv tre. men det var mys faktiskt :) när vi vaknade åkte vi hit till malle för att duscha och fixa oss till andra festen! Den var okej i början men fyy vad jag mådde illa i slutet fyfan jag sprang ut utan skor och så,vi lekte någon hm lek om vem som var läskig. :P mot slutet var det 2skräck filmer , brabra ochefterrätt. PÅ söndagen var det bio ; This is it. :) fiiiiiiiiiiin.











FRIDA HJÄRTA KEVIN

Ville bara säg tack för att du röstade på mig hos Amandavardet, du var en av dom som gjorde att jag vann! :) <3



2009-11-09, 21:18:09 URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

eminna

vad kul ni verkade ha :)



2009-11-11, 18:47:17 URL: http://eminnamaria.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?