12/4-2010 - 16/4-2010

2010-04-16, 19:21:01 / Kategori: Allmänt
måndag; var jag med massa folk det var fan kul , vi åkte båt runt skolan och sånt. senn gick vi runt massa med glass , gud vad alla skrek menmen . ^^ Jag vill ändå göra om det (a) plus så trött man var när man kom hem waa..

tisdag; var jag med massa höhö, vi var helt vilda i skolan och efter skolan blev det typ glass och mat sen mötta massa.:) jag och en kompis kom före dom så jag dansade på gatan hii ^^ och götta oss i solen, på kvällen drog vi till stan och mötte upp dom igen. då satt vi i solen ^^ jag och en annan rullade i gräset. såååå kuuul.



onsdag; var jag med älskling, det var la okej men jag önskade bättre.. vi testade hans ringstorlek. jag kommer kämpa mig upp, detta ska vi bättre.:( jag älskar dig massa.(a) vi kan fixa det..



torsdag;var jag och en kompis med hennes kille, haahaa vilken dag (a) kulkul:D



fredag; (idag) var man med massa med, då åt vi kebab sen gick vi runt,sen åkte vi till hjällbo och gick runt massa. mycket skratt där,:D senare MC :) och hem till malle.
















































Linda

Tack så mtk



2010-04-18, 11:10:24 URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

ECVADOR

fin blogg :D



2010-04-18, 13:28:30 URL: http://ecvador.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?