30/4-2010

2010-04-30, 22:47:35 / Kategori: Allmänt
NU ÄR JAG TILLBAAAKA PÅ RIKTIGT!!!! (AAA FAN) förlåt men jag har varit ute precis varje dag varje varje dag (: så jääävla gött , eller ne nu ljuger jag :O jag stäädade tisdag och onsdag. Inte så mycket men lite aa , och idag var jag med några i stan ett tag sen mc och efter blev det bråååk ååååååååååååh.. men nu i slutet blev vi vänner ;O :) vi var i slottis i detta väädret puuuh men det var massa musik och myyyys även regnet. ÅÅÅÅH JAG TRÄFFADE killen i skolan , åååh fan vad skönt det känns nu . jag fick kramar , pussar och närhet ååååååh ... :D:D DET BÄÄÄSTA, vi höll i han IGEN han gick med till bussen och höll min HAND ååååååh. :D äntligen , snart ska man soooova för ungen fyller år imorgon höhööh. :D





















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?