13/8-2010!!!

2010-08-13, 02:55:44 / Kategori: Allmänt

; Det finns så mycket man vill göra här i livet , så mycket saker som man har verlat göra som man inte har gjort för att sakerna har hindrat/stoppat en. Man lever 1gång , 1GÅNG...




Ja vad ska man säga om detta mer än att det är så? Det finns så jääävla mycket i mitt lilla lilla lilla lilla liv som jag vill hinna med ... Jag har la ens inte hunnit göra halva?? Nopp, man ska bestämma det och det eller planera så och så. Det drar på tid, så då är frågan ska jag kasta ut mitt LILLA LILLA liv på att slösa den tiden? Jag är glad över att jag har vänner har vänner som vill ta ut mig på grejer så att jag också kan få uppleva saker även om jag inte får , ne precis INTE FÅÅÅR!! Det brukar med stoppa mig, min närmaste vän (alle) vill ta ut mig en dag jag vet inte om det är snart eller när någon fyller år men hon skulle det. :) vi har känt varandra hmm .. 7år nu tror jag, det är fan inte konstigt att jag vill börja träffa henne igen då , att jag vill få upp kontakten som vi får .. vi kan bråka vi kan bara älska varandra, undra varför . jo för att vi har känt varandra så länge,jag är bara glad över att vi kan göra det mesta tillsammans. man ska vara rädd om sina vänner , en dag kan man FÖRLORA dom på riktigt. Det vill inte jag, man lär sig av sina misstag man lär sig mer för varje dag. man ska ta dagen som den kommer, om vi har otur är den sin sista dag!!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?