14/8-2010

2010-08-14, 04:13:09 / Kategori: Allmänt
Shit nu har jag snackat med alle 4timmar :o vi har verkligen snackat och snackat och snackat , du har en poäng där med att jag är din närmaste vän av alla det fattar alla och vet därför låter dom oss träffas ju. du var så söt när du sa att jag alltid är välkommen hos dig men jag vet det gumman, jag snackade med din mamma förut eller våran mamma hon har alltid alltid funnits hos mig. jag har alltid kallat henne mamma, jag vill träffa er alla igen. shit det var alltid VI DU OCH JAG JAG OCH DU förut, ingen kunde stoppa oss ingen. okej vi bråkade för vi var ganska små men nu är vi stora och kan fixa saker, jag hörde på dig när du sa " men nej du vad ska vi göra för dig du har det tufft allvar , din kille, din familj, din pappa, din släkt, kompisar och aa du fattar" jag vet och jag fattar, jag fattar inte hur jag kan kämpa med allt detta det måste vara något som stoppar mig det måste det vara. =/ men som sagt detta var skit skönt att snacka om allt igen, pappa saknar dig det vet jag så jag kommer allt få sova över en vacker dag igen tro mig. <3 jag saknar dom tiderna mer än något annat, det var coolt att du berättade hemligheter för mig :O woow, eller vi har alltid gjort det hahahha kanske inte det senaste så därför jag blev paff.:O jag känner mig bättre nu efter detta låååånga låååånga samtal , jag skulle ringa dig sen igen. detta är verkligen viii igen :D:D jag kommer inte släppa oss igen nej så va inte rädd..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?